niedziela, 10 stycznia 2016

Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy!
Takie działanie dodaje dużo motywacji :D Sama udziału nie brałam,  ale wrzuciłam do puszki coś od siebie ;) Tym dzieciaczkom należy się pomoc,  ja jestem zdrowa i o to zdrowie staram się dbać. Nie każdy ma tyle szczęścia, ale każdy o swoje szczęście może walczyć i ja dołączam się do tej walki! Każda złotówka daje tym dzieciom szanse na lepsze życie,  na nowy start!  WOŚP jest raz w roku, ale efekty jego działania podziwiamy juz ponad 20 lat. Postaram się w tym roku jak najwięcej pomagać, ja już ddostałam zdrowie,  czas żeby inni także je otrzymali :D Najważniejsze zdrowie,  resztę możemy sami dokonać ;) Tego roczna akcja wspiera również starszych,  którzy niekiedy całe życie poświęcili aby Nas wychować.  Ogromny szacunek i pokłony! Uśmiech i ogromne serce zmienia więcej niż nam się wydaje,  przysłowiowy grosz to tylko przyprawia i wznosi na wyżyny! Razem możemy góry przenosić! POMAGAMY!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz