sobota, 16 stycznia 2016

To co kocham!

Góry!!! Najpiękniejsze!
Nic nie daje mi tyle spokoju i swobody co góry!  Jest to genialny czas odpoczynku,  relaksu i beztroskiej zabawy ;) Mimo, że nie przepadam za jazdą na nartach,  trochę nawet się boje to jakoś jeżdżę,  przynajmniej próbuję :D Wiele razy zmagałam się z jazdą, bo nie ukrywam → jest to dla mnie trudny temat. Kiedyś kusi mnie spróbować nart biegowych,  myślę że może lepiej bym się w tym odnalazła. ..ale tylko myślę. Jazda na nartach tez z początku wydawała mi się banalna...,,wsiadasz i jedziesz w dół" niestety starcie z górą okazało się bardziej wymagające i niekiedy było 1:0 dla stoku -.- Ale od czego są chęci! Dzisiaj takiego dramatu nie ma, ale zawsze jest coś co trochę mnie blokuje.  Latem natomiast mogę chodzić po górach godzinami, o dziwo wydaje mi się,  że idzie mi to dosyć sprawnie :D Jeśli gdzieś odpoczywać to w górach! Każdy powinien mieć miejsce w którym może złapać oddech i poprostu odpocząć ;)
Zdjęcia pojawią się jak tylko dostanę się do laptopa,  mój telefon w tym przypadku jest marnym sprzymierzeńcem.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz